Scroll Top
Free Worldwide Shipping: get free shipping with our Special Service and not redeemable for cash or credit. See Details ›

Reklamácie a vrátenie tovaru

Toto je popis postupu pri reklamácii a vrátení tovaru spoločnosti Soňa Karmažinová,  IČO 54 862 671, so sídlom Stromová 1677/13, 926 01 Sereď, Slovenská Republika, zapísaná v Živnostenskom registri Okresného úradu Galanta, číslo ŽR: 220-38288 (ďalej jen „lenlan.sk“). Kontaktné údaje sú: Stromová 1677/13, 926 01 Sereď, Slovenská Republika, email: shop.lenlan@lenlan.sk, telefón: +421 918 058 280, +421 905 210 639

Reklamácia a vrátenie tovaru

Reklamovaný výrobok môžete priniesť na pobočku Packeta (“Zásielkovne”), ktorá umožňuje zaslať balíček späť. Dôležité: v Packeta sa nerieši vybavenie reklamácií, len sprostredkovanie zaslania balíčka.

  1. Stačí vyplniť Reklamačný formulár. Do poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná.
  2. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte Reklamačný list a doklad o kúpe výrobku. Balíček musí spĺňať tieto parametre: hmotnosť – najviac 5 kg, rozmer jednej strany najviac 120 cm, súčet rozmerov troch strán – najviac 150 cm (napr. 60x50x40), minimálne rozmery 10x7x1 cm
  3. Obsluhe Packeta oznámte PIN kód 96300521, číslo objednávky a prípadne meno. Obsluha vám poskytne vratkový štítok. Vyžiadajte si od obsluhy potvrdenie o zaslaní balíčka.

Oprávnená reklamácia prostredníctvom Packeta nebude spoplatnená. Neoprávnená reklamácia bude spoplatnená sumou 2 Eur, ktorá pokrýva náklady na spätnú logistiku.

Výrobok môžete poslať priamo na nižšie uvedenú adresu a Vašu reklamáciu v čo najkratšom možnom čase vybavíme.

  1. Stačí vyplniť Reklamačný protokol .Do poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
  2. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte Reklamačný list a doklad o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
  3. Výrobok pošlite na adresu:
    Soňa Karmažinová
    Stromová 1677/13
    926 01 Sereď
  4. Priebeh vybavovania svojej reklamácie vám radi oznámime prostredníctvom dotazu na email shop.lenlan@lenlan.sk

Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v Obchodných podmienkach a reklamačnom poriadku.

Vrátený výrobok môžete priniesť pobočku Packeta, ktorá umožňuje zaslať balíček späť.

  1. Vyplňte, vytlačte a pribalte Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
  2. Zásielku starostlivo zabaľte. Balíček musí spĺňať tieto parametre: hmotnosť najviac 5 kg, rozmer jednej strany najviac 120 cm, súčet rozmerov troch strán najviac 150 cm (napr. 60x50x40), minimálne rozmery 10x7x1 cm.
  3. Obsluhe povedzte PIN kód 96300521, číslo objednávky a prípadne meno. Zásielku nemusíte vypisovať, všetko zariadi obsluha. Vyžiadajte si od obsluhy potvrdenie o zaslaní balíčka.

Po obdržaní zásielky výrobok skontrolujeme a zaistíme vrátenie peňazí. Služba vrátenia cez výdajnú sieť Packeta je spoplatnená sumou 2 Eur. Suma bude odrátaná z hodnoty vráteného tovaru.

Tovar môžete poslať priamo na našu adresu Vami vybratým spôsobom dopravy. Náklady na vrátenie tovaru sú vo vašej réžii. V tomto prípade postupujte nasledovne:

  1. Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
  2. Uveďte tovar do pôvodného stavu.V tomto prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
  3. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.
  4. Tovar pošlite na našu adresu:

Soňa Karmažinová
Stromová 1677/13
926 01 Sereď

Nekompletný, zamenený a poškodený tovar

Mrzí nás, že vám zásielka prišla nekompletná. Prosíme, informujte nás čo najskôr o výrobku, ktorý vám nebol dodaný. Celú situáciu preveríme a navrhneme vám riešenie.

Informujte násť na 0918 057 280, alebo nám môžete napísať na shop.lenlan@lenlan.sk . Prosím majte prichystané číslo objednávky.

Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosť. Ak bola doprava tovaru realizovaná prostredníctvom Packeta, tak nesprávne dodaný výrobok zašlite prostredníctvom jej pobočky. Tá umožňuje zaslať balíček späť).

  1. Vyplňte,  vytlačte a priložte Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
  2. Zásielku starostlivo zabaľte. Balíček musí spĺňať tieto parametre: hmotnosť – najviac 5 kg, rozmer jednej strany – najviac 120 cm, súčet všetkých troch strán – najviac 150 cm, minimálne rozmery 10x7x1 cm.
  1. V pobočke Paketa oznámte PIN kód 96300521, číslo objednávky a prípadne meno. Zásielku nemusíte vypisovať, všetko zariadi obsluha. Vyžiadajte si od obsluhy potvrdenie o zaslaní balíčka.

Po obdržaní zásielky výrobok skontrolujeme, dopíšeme Odstúpenie od kúpnej zmluvy a zaistíme vrátenie peňazí. Správny výrobok následne zašleme na naše náklady na Vašu adresu.

Do momentu odovzdania zásielky príjemcovi na výdajnom mieste patrí zásielka odosielateľovi. To znamená, že vo väčšine prípadov podáva reklamáciu práve odosielateľ.

Ak Vám bola doručená zničená či poškodená zásielka. Kontaktujte našu spoločnosť na našej emailovej adrese shop.lenlan@lenlan.sk s údajmi o čísle objednávky a fotodokumentáciou do 24 hodín od dodania. K uplatneniu reklamácie budete potrebovať: číslo vašej objednávky, fotodokumentáciu (poškodený výrobok vrátane balenia zásielky), opis poškodenia, prípadne aj okolnosti odovzdania zásielky a zistenia poškodenia. Naša spoločnosť bude riešiť následne reklamáciu u spoločnosti Packeta.

  • oznámte osobne v deň doručenia na ktorejkoľvek pobočke pošty
  • ak máte otázky ohľadne reklamácie prosím spojte sa s operátorom telefonicky AKTUÁLNE  v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 17:00 hod. na infolinke 0850 122 413, alebo sa obráte na
  • zákaznícke centrum prostredníctvom e-mailovej adresy: zakaznickyservis@slposta.sk

Prosím, kliknite na nasledujúci link pre Online reklamačný formulár Slovenskej pošty.

Prosím, kliknite na nasledujúci link pre Vzor vyplneného reklamačného formulára Slovenskej pošty.

Obchodné podmienky a reklamačný poriadok

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.
Shopping Cart
Close
Košík
  • Žiadne produkty v košíku.
Váš košík je prázdny.
Please add some products to your shopping cart before proceeding to checkout.
Browse our shop categories to discover new arrivals and special offers.