Back to top

Objednávka

Objednávka

Farebný odtieň látky je iný ako sa mi javil?

Predávaný tovar je fotený so snahou, čo najvernejšie zachytiť farby látok. Prosíme zákazníka aby si uvedomil, že mierne odchýlky medzi odtieňmi na obrazovke a skutočnosťou, sú ovplyvnené aj nastavením monitoru. Robíme maximum, aby boli fotografie čo najreálnejšie. Ponúkame možnosť zaslania vzoriek látok pre overenie farieb ponúkaného tovaru “na vlastné oči”.

Ako viem, že ste obdržali v poriadku moju objednávku?

Po odoslaní objednávky Vám zašleme potvrdzujúci email. Pokiaľ ste ho neobdržali a nie je ani v Nevyžiadanej pošte (v spame), prosím, kontaktujte nás na shop.lenlan@lenlan.sk. Určite nájdeme riešenie a radi pomôžeme.

Zabudli ste niečo vložiť do košíka?

V prípade, že bola zvolená platba cez bankový prevod, alebo na dobierku, je to možné riešiť. Spravte druhú objednávku iba s tovarom, ktorý ste zabudli. Pošlite nám na shop.lenlan@lenlan.sk správu s identifikačnými číslami oboch objednávok, ktoré chcete spojiť. My Vaše objednávky spojíme, samozrejme účtujeme iba jedno poštovné. Následne Vám zašleme opravenú faktúru aj so všetkým objednaným tovarom.

Ako si môžem zobraziť svoje predošlé objednávky?

Ak si chceš zobraziť svoje predošlé objednávky, prihlás sa do svojho zákazníckeho konta pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla. Prejdi do svojho zákazníckeho účtu (ikona panáčika) a následne vyber sekciu “Objednávky”, kde nájdeš prehľad všetkých svojich objednávok.

Máte kamenný obchod?

Lenlan.sk je iba internetový obchod. Prostredníctvom odberných miest Zásielkovňa si môžete Vami objednaný tovar prevziať v blízkosti Vášho bydliska. Ďalšou možnosťou je dodanie tovaru na akúkoľvek adresu na Slovensku prostredníctvom ponúkaných kuriérskych služieb.

Aká je minimálna a maximálna hodnota objednávky?

Pre objednávky nie je stanovená minimálna hodnota. Maximálna hodnota objednávky závisí len od zvoleného poskytovateľa platobných služieb.

Ako zistím, koľko látky je na sklade?

Pri každom produkte, pri jeho detailnom zobrazení, je uvedené množstvo dostupné na sklade. Občas sa stane, že je látka poškodená, a my musíme takýto kus vyradiť. Vtedy sa môže stať, že je uvedený stav skladom napríklad 6 metrov, po zistení chyby materiálu upravíme skutočný stav na 3 metre. V prípade, že si takýto chybný tovar objednáte, Vás emailom upozorníme. Snažíme sa dodať iba kvalitný tovar.

Čo robiť, keď mám záujem o momentálne vypredaný tovar?

Pri látkach nevieme zaručiť, že konkrétna kolekcia je ešte dostupná u dodávateľa, keďže sa pravidelne obmieňajú. V tomto prípade nás prosím kontaktujte na shop.lenlan@lenlan.sk a my spravíme všetko, čo je v našich silách, aby sme Vám vyhoveli.

Ako si môžem objednať?

Objednávanie je úplne jednoduché: po vložení požadovaných položiek do nákupného košíka klikni na možnosť »Prejsť k pokladni«. Pre uskutočnenie objednávky je potrebné vytvoriť si zákaznícky účet. Ak si novým zákazníkom, urobiť tak môžeš v procese objednávky. Ak už máš zákaznícky účet, jednoducho sa prihlás pomocou svojich užívateľských údajov (e-mailovej adresy a hesla). Následne prejdeš procesom objednávky v troch krokoch (adresa – spôsob platby – potvrdenie objednávky).

Musím mať zákaznícky účet, aby som zadal/-a objednávku?

Nie, na vytvorenie objednávky nepotrebuješ zákaznícky účet. Registrácia je ale veľmi jednoduchá. Všetko čo je potrebné je meno, e-mailová adresa a heslo. Po registrácii má klient prístup k histórii objednávok a faktúram, tiež sa môže prihlásiť k odberu noviniek.

Ako viem, že som zadal/-a svoju objednávku správne?

Svoju objednávku si môžeš otvoriť a skontrolovať prostredníctvom emailu o potvrdení objednávky. Tiež si ju môžeš priamo otvoriť v prehľade objednávok vo svojom zákazníckom účte. Jednoducho sa do svojho účtu prihlás pod svojou emailovou adresou a heslom a prejdi do sekcie “Objednávky”, kde nájdeš prehľad všetkých svojich objednávok.

Môžem objednávať aj cez mobilné zariadenia?

Samozrejme, kedykoľvek si môžeš objednať tiež prostredníctvom tabletu alebo smartphonu. Jednoducho navštív náš e-shop cez internetový prehliadač vo svojom mobilnom zariadení, rozloženie webovej stránky je prispôsobené.

Ako zistím, či bol objednaný tovar zaslaný?

Po odoslaní objednávky Vám zašleme informačný e-mail, v ktorom nájdete číslo svojho balíka. Trasu balíka a stav doručenia si môžete kontrolovať na stránke sledovania zásielok prepravnej služby, ktorú ste si na doručenie zvolili.

Aké minimálne množstvo tovaru musím objednať?

Minimálne odberové množstvo je pri látkach 1 meter látky. Pozor šírky môžu byť rôzne a sú uvedené v špecifikácii produktu. Minimálne odberové množstvo je pri kusových tovaroch je jeden kus. Pri setoch je minimálne množstvo jeden kus. Maximálne množstvo tovaru je obmedzené počtom tovaru na sklade. V prípade, že máte záujem o odber väčšieho množstva tovaru, prosím kontaktujte nás emailom na adresu shop.lenlan@lenlan.sk

Ako dlho trvá dodanie?

Samotný prepravný proces v rámci SR ideálnom prípade trvá 1 až 2 pracovné dni od vyexpedovania tovaru – podľa zvoleného typu dopravy. V prípade, že je objednávka vytvorená v piatok poobede, tak treba brať na vedomie, že cez víkend prepravcovia preberajú tovar až v pondelok ráno.

Nemôžem nájsť svoju faktúru. Čo teraz?

Zavolajte na číslo +421 918057280, alebo napíšte e-mail na adresu shop.lenlan@lenlan.sk, faktúru Vám pošleme ešte raz.

Čo sa stane po dokončení objednávky?

Po odoslaní objednávky dostaneš potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky s informáciami o objednaných produktoch, fakturačnej a dodacej adrese a zvoleného spôsobu platby.

Môžem stornovať svoju objednávku?

Stornovanie objednávky je možné do 14 dní od doručenia. Ak bola platba za objednávku uskutočnená prostredníctvom platobnej brány, tak prípadné stornovanie objednávky je spojené s nákladmi refundácie peňažných prostriedkov v dôsledku poplatkov poskytovateľov platobných služieb. Refundácia je spoplatnená sumou 0,3 EUR. O uvedenú sumu bude znížená refundovaná suma. V prípade, že už Vám bol dodaný tovar a tovar vraciate prostredníctvom Packeta, spoplatnená je cena vratky sumou 2 EUR. Zrušenie objednávky adresujte na shop.lenlan@lenlan.sk. Uveďte číslo objednávky.

Platba

Platba

Platil som vopred a neviem, či všetko prebehlo v poriadku

V takom prípade počkajte na potvrdenie svojej platby, ktoré dostanete, ak prebehla v poriadku. Ak sa však platba neuskutočnila tak, ako mala, pošleme vám e-mail s odkazom, vďaka ktorému si môžete vybrať iný spôsob platby alebo svoju objednávku zrušiť.

Čo znamená SEPA a IBAN?

SEPA (Single Euro Payments Area) znamená jednotná oblasť pre platbu v eurách. Označuje sa tak nová jednotná regulácia pre vnútroštátne a európske platby.

IBAN (International Bank Account Number) je medzinárodné číslo bankového účtu, pred ktorým sú uvedené písmená “SK”. Celkovo sa skladá z 24 znakov (2 písmená a 22 číslic) a predstavuje číslo, ktoré nahradzuje všetky údaje o účte (číslo účtu a bankový kód v Slovenskej republike).

Kedy mi vrátite peniaze za stornovanú a vopred uhradenú objednávku?

Peniaze za stornovanú objednávku štandardne vraciame do 5 pracovných dní, najneskôr však do 14 dní. Ak teda čakáte na vrátenie peňazí viac ako 5 dní, pošlite nám správu na e-mail shop.lenlan@lenlan.sk s bankovým výpisom konkrétnej platby. Preveríme, prečo došlo k zdržaniu.

Aké typy platby sú k dispozícii?

Môžeš platiť platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány, online bankovým prevodom, platobnými tlačidlami, klasickým bankovým prevodom, na dobierku.

Aká je najrýchlejšia možnosť platby?

Najrýchlejšou platobnou metódou je online platba kartou. Tovar skladom, počas pracovných dní, pri platbe kartou do 13:00, expedujeme ešte v ten istý deň.

Platba platobnou kartou (MasterCard a Visa)

Pri platbe platobnou kartou je v súčasnosti vďaka trojmiestnemu kontrolnému kódu karty zaistená ešte vyššia bezpečnosť pri platení. Tento nový proces (3-D-Secure) znamená nový, doplnkový systém zabezpečenia VISA, resp. MasterCard. Pri prvom použití 3-D-Secure procesu sa musíte jednorázovo zaregistrovať počas spracovania platby. To, či vaša karta podporuje zabezpečenie 3-D-Secure, závisí od banky, ktorá kartu vydala. Ak tento proces podporuje, musíte ho vždy použiť. Ak vyžiadanie hesla prerušíte, objednávka sa nedokončí a z platobnej karty nebude odpočítaná suma k úhrade. Ďalšie informácie na tému 3-D-Secure získate vo svojej banke.

Kedy bude stiahnutá suma z nákup?

Pri platbe platobnou kartou bude suma zaúčtovaná až po odoslaní tovaru. Ak platíte rýchlym prevodom z účtu alebo prostredníctvom služby PayPal, platba sa zrealizuje ihneď po dokončení objednávky.

Dostanem potvrdenie o prijatí platby?

Pokiaľ si si ako spôsob platby zvolil/-a PayPal alebo platbu platbnou kartou, objednávka bude dokončená po úspešnom prevode čiastky. Potvrdenie o platbe sa teda pre tieto spôsoby objaví v okne internetového prehliadača. V prípade platby na dobierku prebehne platobný proces pri doručení zásielky naším poskytovateľom logistických služieb.

Platba vopred prevodom z účtu

Pri platbe prevodom z účtu prevediete po dokončení objednávky čiastku k zaplateniu na náš bankový účet. Všetky informácie týkajúce sa objednávky sú uvedené na našej stránke v sekcii Môj účet. Tiež ich nájdete vo vašom emaily s potvrdením objednávky.

Platba rýchlym prevodom z účtu (TrustPay)

Pomocou zabezpečeného platobného formulára sa automaticky nastaví prevod cez online bankovníctvo vašej banky a ihneď sa prevod zrealizuje. Našim partnerom pre rýchle prevody z účtu je platobná služba Trust Pay. Upozornenie: Dostupné len pre klientov Slovenskej sporiteľne, VÚB, Tatra banky, Poštovej banky a ČSOB.

Kedy a ako dostanem svoje peniaze späť?

Peňažné prostriedky vám vrátime rovnakou platobnou metódou, akou sme ich prijali, a to najneskôr 14 dní po doručení odstúpenia od zmluvy.

Ako funguje vrátenie peňazí v prípade vrátenia tovaru?

Ak sa neskôr tovar rozhodnete vrátiť, peniaze vrátime bankovým prevodom na základe údajov o bankovom prevode, prípadne priamo refundáciou ak bola použitá platobná karta prostredníctvom platobnej brány TrustPay alebo Besteron. Ak by nám chýbali údaje k vráteniu peňazí ihneď Vás kontaktujeme.

Môj účet

Môj účet

Zabudol som heslo. Čo mám urobiť?

Kliknite na ikonu Prihláste sa/Môj účet. Kliknite na Zabudli ste heslo? Na Váš kontaktný email Vám budú zaslané nové prihlasovacie údaje.

Môžem upraviť svoje údaje?

Po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu si v sekcii “Profil a zabezpečenie” môžeš upraviť svoje osobné údaje (meno, dátum narodenia, telefónne číslo). Pre zmenu e-mailovej adresy kontaktujte nás prosím na shop.lenlan@lenlan.sk. Svoju adresu si môžeš zmeniť pri svojej ďalšej objednávke – jednoducho zadaj svoju novú adresu doručenia alebo novú fakturačnú adresu v procese objednávky. Bohužiaľ, zmena adresy pre už existujúcu a potvrdenú objednávku nie je možná. Avšak, žiadne obavy. Ak si si svoju objednávku objednal/-a na nesprávnu adresu doručenia, balíček sa automaticky vráti späť k nám a v prípade, že už bola objednávka zaplatená Ti budú peniaze vrátené rovnakým spôsobom platby. Následne si môžeš tovar objednať ešte raz.

Ako sa môžem zaregistrovať?

Vpravo hore je ikona Môj účet. Vyplňte údaje a na uvedenú emailovú adresu Vám budú zaslané prihlasovacie údaje. Zákaznícky účet si môžeš tiež nastaviť pohodlne behom prvej objednávky.

Ako môžem zmazať môj účet?

Žiadosť o zrušenie zákazníckeho účtu nám môžeš poslať kedykoľvek na e-mailovú adresu shop.lenlan@lenlan.sk. Tento e-mail nemusí mať špecifickú formu. Prosím, odošli túto žiadosť z e-mailovej adresy uloženej v tvojom zákazníckom účte, ktorý chceš zrušiť. Pri vybavení žiadosti ťa môžeme požiadať o ďalšie identifikačné údaje. Odstránime tvoj zákaznícky účet za predpokladu, že neexistujú žiadne právne ustanovenia, ktoré by v tom bránili (napr. neuhradená platba).

Kde zistím viac o práve na prenos osobných údajov?

Chceš vedieť viac o svojich dátach? Pre uplatnenie svojho práva na prenos osobných údajov (čl. Ochrana osobných údajov) kontaktuj náš email shop.lenlan@lenlan.sk

Budú moje údaje poskytnuté tretím stranám?

Dáta poskytujeme tretím stranám iba v súlade s GDPR a podľa zásad Ochrany osobných údajov.

Doprava

Doprava

Do ktorých krajín je možné doručiť tovar?

Tovar objednaný na www.lenlan.sk môže byť doručený v rámci Slovenskej republiky, do Českej republiky, Ralúska a Nemecka.

Môžem zadať odlišnú dodaciu a fakturačnú adresu?

Áno, tvoja fakturačná a dodacia adresa môžu byť odlišné. Jednoducho si svoju fakturačnú adresu a adresu doručenia nastav v pokladni pri kompletizácii objednávky. Rovnaká musí byť iba krajina na fakturačnej a dodacej adrese.

Aká je doba dodania?

Doba dodania produktov, ktoré sú na sklade je 1 až 4 pracovné dni.

Ako zmeniť adresu doručenia pre potvrdenú objednávku?

Slovenská Pošta – po odoslaní objednávky je zaslaný email s číslom. Pomocou tohto čísla si priamo na stránkach prepravcu: https://www.posta.sk/zmena-zasielky následne môžeš zmeniť svoju adresu doručenia alebo balíček presmerovať na poštu.

DPD – ak vám nevyhovuje dátum alebo miesto doručenia balíka, môžete si balík presmerovať. Urobiť tak môžete pomocou linku, ktorý sme vám zaslali e-mailom alebo v sms. Ak ste link na presmerovanie nedostali, kontaktujte zákaznícky servis DPD e-mailom na dpd@dpd.sk, pomôžu vám s presmerovaním zásielky alebo sa zaregistrujte do aplikácie myDPD. Pokiaľ nebude možné nájsť nanovo zadanú adresu doručenia alebo tvoju objednávku doručiť, bude vrátená späť k nám na sklad. Akonáhle balík obdržíme a skontrolujeme, vrátime ti peniaze.

Packeta – nie je možné zmeniť výdajné miesto.